Obchodní podmínky
Obchodní a reklamační podmínky
e-shopu Fazonetka
Tyto obchodní a reklamační podmínky upravují nákup v internetovém obchodě na adrese:
https://fazonetka.cz/eshop/
1. Kdo prodává
Prodejce:
Bc. Jana Coufalová
IČO: 05033993
DIČ:8554273266
Sídlo: Pšeničná 1899, 583 01 Chotěboř
E-mail: info@fazonetka.cz
Bankovní účet: 2401072346/2010
Zahraniční platby: IBAN: CZ5820100000002401072346, BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Zákazník: osoba, která prostřednictvím e-shopu uzavře kupní smlouvu.
Spotřebitel: osoba, která nakupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti.
Zboží: digitální střihy (PDF), tištěné střihy a doplňkové zboží, zejména látky a materiály k šití.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
- Zákazník objednává zboží přes objednávkový systém e-shopu.
- Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito podmínkami a souhlasí s nimi.
- Prezentace zboží na e-shopu je informativní a není návrhem na uzavření smlouvy.
- Kupní smlouva vzniká potvrzením objednávky ze strany prodejce e-mailem.
- Objednávka je pro zákazníka závazná.
- Prodejce může objednávku odmítnout, pokud zboží není možné dodat nebo pokud není objednávka potvrzena nejpozději do 20 pracovních dnů od jejího odeslání.
3. Cena a platba
- Ceny jsou uvedeny konečné, není-li u konkrétního zboží uvedeno jinak.
- Před odesláním objednávky zákazník vždy vidí celkovou cenu včetně případných nákladů na dopravu.
- Způsoby platby: platební brána nebo bankovní převod.
4. Dodání zboží
4.1 Digitální střihy (PDF)
- Digitální střihy jsou dodány elektronicky po připsání platby, a to formou odkazu ke stažení zaslaného na e-mail zákazníka nebo zpřístupněného v uživatelském účtu.
- Prodejce garantuje funkčnost odkazu a dostupnost digitálního střihu po dobu 1 roku od data nákupu.
- Po tuto dobu může zákazník požádat o opětovné zaslání odkazu v případě technických potíží.
- Po uplynutí 1 roku nevzniká nárok na opětovné zaslání digitálního produktu.
- Zákazník bere na vědomí, že je jeho odpovědností střih po stažení uložit (např. do počítače nebo cloudového úložiště).
4.2 Tištěné střihy, látky a doplňkové zboží
- Zboží je doručováno prostřednictvím dopravců uvedených v e-shopu (např. Česká pošta, Zásilkovna, Balíkovna) podle volby zákazníka v objednávce.
- V případě, že si zákazník zásilku nevyzvedne a ta se vrátí zpět prodejci, může být účtováno skladné 100 Kč za každý i započatý týden uskladnění.
5. Odstoupení od smlouvy (pouze pro spotřebitele)
5.1 Digitální obsah
- U digitálních produktů (PDF střihů) není možné odstoupit od smlouvy po jejich dodání a zpřístupnění ke stažení.
- Digitální produkty nelze vracet ani vyměňovat.
5.2 Tištěné střihy, látky a doplňkové zboží
- Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
- Pro uplatnění odstoupení kontaktuje spotřebitel prodejce e-mailem nebo písemně.
- Zboží je nutné zaslat zpět nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
- Náklady na vrácení zboží hradí spotřebitel.
- Prodejce vrátí spotřebiteli peníze nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží nebo od prokázání jeho odeslání.
- Zboží musí být vráceno nepoškozené a pokud možno v původním stavu. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží, pokud s ním nakládal jinak, než je nutné k seznámení se s jeho povahou a vlastnostmi.
6. Reklamace
6.1 Obecně
- Spotřebitel může uplatnit reklamaci vad zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.
- Reklamované zboží je nutné zaslat na adresu prodejce spolu s dokladem o koupi a popisem vady.
- Zboží nelze zasílat na dobírku.
6.2 Digitální produkty
- Reklamaci u digitálních produktů lze uplatnit pouze v případě, že soubor není technicky funkční nebo jej nelze stáhnout.
- Reklamace se nevztahuje na problémy na straně zákazníka, například nekompatibilitu zařízení či softwaru, nebo ztrátu souboru po stažení.
6.3 Tištěné zboží a zásilky
- Při převzetí zásilky je zákazník povinen zkontrolovat její stav. Při viditelném poškození je nutné situaci řešit s dopravcem a současně informovat prodejce.
- Skryté poškození je potřeba nahlásit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 pracovních dnů od doručení.
6.4 Látky a materiály
- Barevné zobrazení látek se může lišit v závislosti na nastavení monitoru, což samo o sobě není považováno za vadu.
- Reklamace se nevztahuje na běžné vlastnosti materiálu a odchylky odpovídající charakteru zboží.
7. Ochrana osobních údajů
- Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem vyřízení objednávky a v souladu s GDPR.
- Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou dostupné na webu www.fazonetka.cz.
- Zákazník může kdykoliv odvolat souhlas se zasíláním obchodních sdělení.
8. Závěrečná ustanovení
- Tyto podmínky se řídí právním řádem České republiky.
- Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení sporu prostřednictvím České obchodní inspekce (www.coi.cz).
- Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.
Tyto obchodní podmínky vstupují v účinnost dne 1.12.2025
